ابزار رایگان وبلاگ

"بتمن نیکوکار" آمریکا در یک سانحه رانندگی کشته شد
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

لئونارد رابینسون، مشهور به "بتمن نیکوکار" آمریکا با پوشیدن لباس بتمن و سرزدن به بیمارستان‌ها دل بسیاری از کودکان بیمار را شاد می‌کرد. او در سن ۵۱ سالگی در حال بازگشت از یک مراسم خیریه در جریان یک سانحه رانندگی درگذشت.

لئونارد رابینسون در سال‌های گذشته با پوشیدن لباس بتمن، ابرقهرمان محبوب آمریکایی، و سر زدن به بیمارستان‌ها، مدارس و حضور در مراسم خیریه دل بسیاری کودکان را در ایالات متحده شاد کرد و لبخند به روی لب‌هایشان آورد.

آقای رابینسون ۵۱ ساله سوار بر "بت موبیل"، خودروی سیاه‌رنگی که درست به شکل خودروی بتمن درآورده بود، کودکان از همه‌جا بی‌خبر را که روی تخت بیمارستان بستری شده بودند، غافلگیر می‌کرد.

او تا سال ۲۰۱۲ با یک خودروی لامبورگینی سیاه‌رنگ تردد می‌کرد، اما اواخر همان سال بت موبیل را جایگزین آن کرد.

لئونارد رابینسون روز دوشنبه (۱۷ اوت/ ۲۶ مرداد) در حالی که سوار بر این خودرو از یک مراسم خیریه باز می‌گشت، دچار سانحه شده و جان باخت.

به گفته پلیس موتور بت موبیل در بزرگراه به ناگهان دچار نقص فنی شده و خودرو از حرکت باز ایستاده است. در همان زمان خودروی عقبی که با سرعت در حال حرکت بوده، با بت موبیل برخورد کرده است. لئونارد رابینسون در این سانحه به شدت زخمی شد و اندکی بعد جان سپرد.

بتمن، ابرقهرمانی زمینی

لئونارد رابینسون پس از مشاهده علاقه وافر پسرش به بتمن، فعالیت خود به عنوان بتمن نیکوکار را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. او زمانی که لباس بتمن را به تن نداشت، از راه کار کردن در یک شرکت خدماتی کسب درآمد می‌کرد.

لئونارد رابینسون زمانی بتمن را تنها ابرقهرمان فاقد قدرت خارق‌العاده دانسته و گفته بود همین ویژگی موجب شده تا کودکان با بتمن همذات‌پنداری بیشتری داشته باشند.

او از اینکه لبخند به لب کودکان بیاورد، احساس شادمانی می‌کرد و گفته بود همواره از شنیدن این جمله از زبان والدین کودکان احساس رضایت می‌کند: «این نخستین بار در چند ماه گذشته است که پسر یا دخترم می‌خندد.»

لئونارد رابینسون به طور متوسط ۱۸ بار در سال در لباس بتمن در مراسم مختلف حضور می‌یافت و با تشویق و ترغیب کودکان به آنها علاوه بر اسباب‌بازی، امیدواری و جسارت می‌بخشید.

روزنامه "واشنگتن پست" در گزارشی مورخ سال ۲۰۱۲ نوشته بود که آقای رابینسون سالانه ۲۵ هزار دلار برای فعالیت‌هایش در قالب بتمن نیکوکار هزینه می‌کرده است.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان