ابزار رایگان وبلاگ

فینال ان‌بی‌ای؛ لبرون جیمز امیدهای کاوالیرز را زنده کرد
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

با درخشش لبرون جمیز، کلیولند کاوالیرز در سومین مسابقه از دیدارهای نهایی "ان‌بی‌ای" توانست گلدن استیت واریرز، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات را ۹۰-۱۲۰ شکست دهد. 

کاوالیرز در دو مسابقه قبلی به حریف باخته بود و این بار لبرون جیمز ۳۲ امتیاز برای این تیم به دست آورد تا امیدهای تیمش برای قهرمانی پر رنگ‌تر شود. دو تیمی اول کنفرانس شرق و غرب آمریکا هفت بار با هم بازی می‌کنند تا قهرمان بسکتبال این کشور انتخاب شود.

در این مسابقه کایر اروینگ نیز ۳۰ امتیاز برای تیم میزبان کسب کرد در حالی که استفن کاری، ستاره گلدن استیت، تنها توانست ۱۹ امتیاز برای تیمش کسب کند.

 استیو کر، سرمربی گلدن استیت، گفت: "آماده بازی نبودیم. آن‌ها با مشت دقیقا به دهانمان زدند."

لبرون جیمز نیز پس از مسابقه گفت: "هم تیمی‌هایم برای انجام این کار به من کمک کردند. آن‌ها از من خواستند که تهاجمی باشم و من هم همین کار را کردم."

این دو تیم پارسال هم به فینال ان‌بی‌ای رسیدند و گلدن استیت توانست با پیروزی بر کلیولند کاوالیرز قهرمان شود. بازی چهارم این دو تیم فردا (جمعه ۱۰ ژوئن/ ۲۱ خرداد) برگزار می‌شود.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان