ابزار رایگان وبلاگ

بازبینی پرونده مرگ مشکوک ناتالی وود؛ رابرت واگنر در مظان اتهام
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

ناتالی وود، بازیگر سرشناس آمریکا، در سال ۱۹۸۱ در جریان سفری تفریحی با قایق به طرز مشکوکی غرق شد. پرونده این مرگ هرگز به طور دقیق روشن نشده. رابرت واگنر، همسر ناتالی وود، همواره در مظان اتهام بوده است.

ناتالی وود، بازیگر نام‌آور آمریکایی، در سال ۱۹۸۱ در سن چهل‌و‌سه سالگی درگذشت. اکنون ۳۶ سال پس از مرگ این هنرپیشه آمریکایی توجه پلیس لس‌آنجلس بار دیگر به رابرت واگنر، همسر ناتالی وود، جلب شده است.

جان کورنیا، از دفتر پلیس لس‌آنجلس به شبکه تلويزيونی "سی بی اس" گفته است: «ما اکنون می‌دانیم که او (رابرت واگنر) آخرین کسی بوده که پیش از ناپدید شدن ناتالی با او تماس داشته است.»

شبکه تلويزيونی "سی‌بی‌اس" اعلام کرده که رابرت واگنر، همسر ناتالی وود و بازیگر فیلم کمدی "پلنگ صورتی" که اکنون ۸۷ ساله است، تقاضای مصاحبه و توضیح در باره مرگ همسرش را رد کرده است.

ناتالی وود در سال ۱۹۸۱ در سن ۴۳ سالگی در جریان سفری تفریحی با قایق در نزدیکی لس‌آنجلس به طرز مشکوکی غرق شد. جسد او را در حالی که لباس خواب، جوراب و ژاکتی بر تن داشت، در دریا پیدا کردند. 

مسئولان آن زمان مرگ ناتالی وود را حادثه اعلام کردند. در آن کشتی تفریحی غیر از ناتالی وود، رابرت واگنر، همسر او و کریستوفر واکن، هم‌بازی ناتالی وود در یک فیلم علمی/تخیلی و همچنین  دنیس داورن، کاپیتان کشتی تفریحی حضور داشتند.

تحقیقات جدید در ارتباط با مرگ مشکوک ناتالی وود

پلیس آمریکا در پاییز سال ۲۰۱۱ تحقیقات جدیدی را در ارتباط با پرونده مرگ مشکوک ناتالی وود آغاز کرد. آن زمان اعلام شد که اطلاعات "قابل توجهی" برای پیگیری وجود دارد. همچنین اعلام شد که شکی به رابرت واگنر، همسر ناتالی وود، به عنوان متهم وجود ندارد.

در سال ۲۰۱۳ پزشکان پزشکی قانونی آمریکا علت مرگ ناتالی وود را که ابتدا "تصادفی" اعلام شده بود، به مرگی "با دلایل نامشخص" تغییر دادند. 

ماموران پلیس در بازجویی‌های جدید خود به شاهدان دیگری دسترسی پیدا کردند که در شب حادثه از نزدیک قایق تفریحی ناتالی وود گذر کرده بودند. این شاهدان اعلام کردند که در شب حادثه صدای دعوای شدید دو نفر را در این قایق تفریحی شنیده‌اند.

دنیس داورن، کاپیتان کشتی تفریحی اعلام کرده است که درشب مرگ ناتالی وود، او و رابرت واگنر وارد جروبحث و جدال سختی شدند. از این موضوع هرگز به پلیس گزارشی داده نشده بود.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان