ابزار رایگان وبلاگ

ندا شهسواری چون تنها بود به کاپ آسیا نرفت!
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 اعزام نشدن ندا شهسواری به مسابقات کاپ آسیا به دلیل مصوبه شورای برون مرزی مبنی بر تنها نبودن ورزشکاران زن در سفرهای برون مرزی بوده است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پس از منتفی شدن اعزام ندا شهسواری به مسابقات کاپ آسیا این بازیکن برای ادامه تمرینات خود به اصفهان سفر کرده است تا از امروز در اردوی تیم ملی بانوان قرار گیرد.اردویی تیم ملی بانوان قرار بود چندی پیش در اصفهان برگزار شود، اما با توجه به اقداماتی که برای اعزام شهسواری به مسابقات کاپ آسیا انجام شده بود، این اردو با تاخیر از امروز در اصفهان آغاز شد تا ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی فرانسه آماده کنند.اما حالا که تیم ملی بانوان هیچ نماینده ای در کاپ آسیا ندارد، باید دید که دلیل ندادن مجوز به ندا شهسواری برای حضور در مسابقات کاپ آسیا بر خلاف سال‌های گذشته از سوی شورای برون مرزی چه بوده است؟

 

باقری، دبیر فدراسیون پینگ پنگ در این باره اظهار کرد: علت ندادن مجوز برای حضور ندا شهسواری در کاپ آسیا مربوط به قواعد و آیین نامه شورای برون مرزی است که بر اساس آن اجازه سفر به بانوان ورزشکار به صورت تنها داده نمی شود و اگر می خواستیم شهسواری را به این مسابقات اعزام کنیم، باید یک مربی زن هم همراه وی اعزام می‌کردیم، اما به دلیل مشکلات مالی که برای فدراسیون‌ها وجود دارد چنین امکانی نبود.وی درباره وضعیت تیم ملی بانوان و مربی این تیم نیز گفت: مربی تیم ملی بانوان خانم لیموچی است و نامه‌ی برگزاری اردو تیم ملی در اصفهان هم به ایشان ابلاغ شده است.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان