ابزار رایگان وبلاگ

نکاتی کوچک برای حفظ سلامتی
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

اسیدهای چرب امگا 3  بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند. مکملهای روغن ماهی می تواند برخی از منافع بهداشتی ، از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، فشار خون بالا و بیماری آلزایمر را فراهم نماید. شما همچنین می توانید امگا 3 را در ماهی، کدوی حلوایی، سویا، گردو و دانه کتان پیدا کنید.

سلامتی

شما همچنین باید مراجعه سالانه به دندانپزشک و تداوم استفاده از نخ دندان و مسواک زدن را فراموش نکنید . بهداشت دهان باعث جلوگیری از بوی بد دهان، پوسیدگی دندان و بیماری لثه می شود. 

اما بهترین کاری که برای  پوستتان می کنیدچیست؟  جواب:استفاده ازضدآفتاب . قرار گرفتن در معرض آفتاب  منشا بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری، مثل چین و چروک و لکه های افزایش سن بوده  و همچنین می تواند به کشنده ترین نوع سرطان پوست منجر شود.

یک رژیم غذایی سالم فقط با تخم مرغ و گوشت آغاز و در نهایت پایان نمی پذیرد.   باید در مصرف میوه ها و سبزیجات به صورت منظم تمرکز نمایید. رژیم غذایی شامل فقط پنج میوه و سبزی در روز به کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری کمک شایانی می نماید.

ورزش به حفظ حجم عضلانی بدن کمک می کند و همچنین مسکن طبیعی ضد افسردگی و استرس است.نکته مهم در بعد از ورزش کردن هنگامی است که شما  ورزش های سنگین انجام داده اید، شما مقدار زیادی الکترولیت در عرق خود ازدست داده اید (به ویژه سدیم و پتاسیم ). فراموش نکنید که بدن خود را دوباره احیا نمایید.

" اینها نکاتی است که برای حفظ سلامتی بسیار مهم و اجرای آنها آسان است ولی اغلب سهل انگارانه در موردآنها برخورد می کنیم."



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان