ابزار رایگان وبلاگ

بازگشت میکی ماوس به دنیای انیمیشن
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

میکی ماوس مشهورترین شخصیت کارتونی جهان، در مجموعه جدیدی از کارتون های کوتاه آنهم به سبک طراحی های رترو، به دنیای سینما بازگشته است. پیش نمایش کارتون های جدید او، در کنار نمونه هایی از کارتون های قدیمی و تاریخچه ساخت آن ها، در موزه والت دیسنی شهر سانفرانسیسکو آغاز شده است. در این نمایشگاه، مدل های قدیمی و فیلم های دو بعدی در کنار انیمیشن های کاملا جدید به نمایش درآمده اند.در این نمایشگاه همچنین می توان ستارگان کارتون های مختلفی مانند میکی ماوس، مینی ماوس، دونالد داک، گوفی و پلوتو را مشاهده کرد. پل رودیش تهیه کننده و کارگردان مجموعه جدید می گوید: «ساخت سری جدید میکی ماوس و دادن فرصتی دوباره به این شخصیت کارتونی، کمی دلهره آور بود. زیرا همچنان نمونه های اصلی و قدیمی این شخصیت های کارتونی مشاهده می شوند.»سری جدید میکی ماوس حاوی داستان هایی با ویژگی های دنیای امروز است و البته سعی شده شخصیت معصوم و طنز کارتونهای مشهور میکی ماوس در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی نیز حفظ شود و داستان های میکی ماوس و دوستانش متاثر از طراحی های گرافیکی دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی اجرا گردد.

معاون شبکه تلویزیون دیسنی می گوید: «در سری جدید از بسیاری از نمادهای قدیمی اقتباس شده است و در تمام بخش های کارتون می توان این نشانه ها را یافت. اما این کار با نگاهی به آینده و دنیای مدرن صورت گرفته است. در همه جا می توان تاثیر آنچه در گذشته رخ داده است را در زندگی میکی ماوس و دوستانش یافت. ما در دکوراسیون، فضای دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰میلادی را مشاهده می کنیم. آنچه وجود داشته، منبع الهام بخشی برای طراحی داستان های میکی موس در دنیای مدرن بوده است.»در کارتون های جدید، میکی ماوس به تمام قاره ها سفر می کند. مثلا در یکی از داستان او سعی دارد در ژاپن قطاری بگیرد و در کارتونی دیگر، میکی ماوس در پاریس به فرانسوی سخن می گوید و با موتور گازی خیابان های پاریس را می پیماید.از آنجا که شبکه تلویزیونی دیسنی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان پخش می شود، مجموعه ای جذاب برای بخش عمده ای از تماشاگران تهیه شده است.پخش مجموعه جدید میکی ماوس از هفتم تیرماه آغاز خواهد شد.

2013 euronews



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان