ابزار رایگان وبلاگ

برند قالی ایرانی در تصاحب‌ چینی‌ها !
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

صادرات فرش ایرانی توسط چینی‌ها به 45 کشور جهان خبر ناخوشایندی است. اما ناخوشایندتر آن‌که ارزش مالی فرش‌های صادر شده از سوی چین سالانه 12 میلیون دلار آمریکا برآورد شده‌است. می‌توان گفت که کشور چین نه تنها صادرات بلکه تولید فرش ابریشم ایرانی را نیز در برخی بازارهای جهانی ازجمله آمریکای شمالی درانحصار خود گرفته است.

خبرگزاری میراث فرهنگی



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

parse
ساعت23:19---7 مرداد 1392
این چینی ها خوب از این فرست تحریم استفاده کردن و چند سالی هست که بازار ایران رو به کلی زیر دستشون گرفتن.متاسفانه بیشتر کالاهای ایرانی به دلیل تحریم با مارک کشورهای دیگه صادر میشه که ایران اسمش رو گزاشته دور زدن تحریم ها که شاید عاقلانه به نظر برسه اما ضرر و زیانهاش بیشتره.ممنون که بهم سر میزنین
پاسخ:آره متاسفانه وقتی مجبور باشی یه کالای معمولی یا دارو رو به قیمت یک داروی خاص و یا کالای لوکس بخری دور زدن تحریم به چه کار می آد.خواهش می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان