ابزار رایگان وبلاگ

چرا با آبروی ملت بازی می کنید؟کشتی‌گیران همچنان آواره در مغولستان
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید که هنوز تکلیف برگشتن اعضای این تیم از مغولستان به تهران مشخص نیست.
 
مجید جهاندیده که در مغولستان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از تهران شنیده‌ام که گفته‌اند تیم فرنگی نوجوانان امشب با تیم آزاد به تهران بازمی‌گردد در حالی که این خبر دروغ محض است و تکلیف برگشت ما هنوز مشخص نیست. حتی 6 آزادکار هم بلیت برگشت‌شان اوکی نشده است. 
وی افزود: هیچ کس در فدراسیون کشتی پاسخگوی ما نیست و تنها رسول خادم کارهای ما را پیگیری می‌کند. دیروز و امروز 14 هزار دلار پول برای ما فرستادند که آن هم هزینه‌ای بود که باید پرداخت می‌کردیم تا پاسپورت‌های خود را آزاد کنیم. بعد از پرداخت کردن پول هتل، دیگر هیچ پولی برای خرید بلیت و خوراک نداریم و مشخص نیست وضعیت ما چه می‌شود.
 
نکته قابل توجه اینکه هدف اعزام کنندگان این تیم به مسابقات مغولستان چه بوده ؟ناامید کردن ،افسرده کردن و زده کردن نوجوانانی که امید آینده ورزش این مرزو بوم هستند؟فکر می کنید این خاطرات زیبا از ذهن این نوجوانان که به هزار امید و آرزو به این مسابقات رفته اند پاک می شود؟آیا این لیاقت ورزشکاران ورزش اول مملکت و ورزش پهلوانی ماست که در کشوری مثل مغولستان دربه در و آواره شوند؟بعد جلسه می گذاریم و فلان و بهمان می کنیم که استعداد های ما از مملکت فرار کردند.بد نیست که فراموشکار نباشیم.بحث بعدی عزت و آبروی مملکت است،آیا ایرانی که به ادعای ما ابر قدرت است توان هماهنگی یک مسابقه برون مرزی و تامین مالی آن را ندارد؟اگر دارد پس باید فدراسیون و برنامه ریزان مسئول آن مجازات شوند چون ظاهرا هیچ گونه اطلاعی از نحوه مدیریت و برنامه ریزی ندارند .تیم ملی مایملک شخصی کسی نیست که هر گونه که خواست با آن برخورد نماید.این حیثیت ملی ماست که براحتی بازیچه دست  افرادی غیر مسئول (با وجود عهده دار بودن مسئولیت)قرار می گیرد.این خطا از جانب هرکس و به هر صورت که روی داده می بایست عقوبت داشته باشد تا در آینده شاهد این چنین آبرو ریزی هایی نباشیم.بله، آبرو ریزی چون نام دیگری نمی توان بر آن نهاد.
 
جندی شاپور البرز .مرداد 92


Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نا امید
ساعت19:40---9 مرداد 1392
ای کاش واقعا عشق ایران رو داشتیم.فقط حرفففففففففف...ای کاش وقتی پشت تریبون قرار می گیریم همون حسی رو داشته باشیم که موقع عمل کردن داریم.

رضا طیبی
ساعت19:37---9 مرداد 1392
سلام
باید از آقایان سئوال کرد کدوم طرفی هستن ؟طرف ایرانن یا نه؟


امید
ساعت23:12---8 مرداد 1392
آقای خطیب! آقای عباسی! شرم بر شما! باز خدا خیر بده جهان‌پهلوان رسول رو .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان