ابزار رایگان وبلاگ

لی نا – سیبولکووا در فینال زنان
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی بخش زنان اوپن استرالیا، لی نا توانست در مسابقه‌ای یک طرفه یوجین بوشار کانادایی را با نتایج ۲-۶ و ۴-۶ شکست دهد. لی نای ۳۰ ساله که قهرمانی اوپن فرانسه در سال ۲۰۱۱ را در کارنامه دارد، علاوه بر تجربه ‎‌بالایش، حریف را مقهور سرعت و ضربات لب‌ خط خود کرد. بوشار۱۹ ساله پدیده مسابقات امسال بود. این تنیس‌باز کانادایی با این که نفر ۳۱ رده‌بندی جهانی است در بازی قبلی‌اش توانسته بود آنا ایوانوویچی، را حذف کند که با پیروزی مقابل سره‌نا ویلیامز (نفر اول تنیس زنان جهان) به یکچهارم نهایی رسیده بود. ولی در بازی نیمه نهایی بوشار هم نتوانست حریف نفر چهارم رده‌بندی جهانی شود. لی نا در رقابت‌های امسال در زمانی مناسبی به اوج رسیده است. او که خیلی راحت در مسابقه نیمه‌نهایی برنده شد، در مرحله یکچهارم نهایی در حالی فلاویا پنه‌تا از ایتالیا را تنها طی ۶۷ دقیقه برد که در بازی قبلی جلوی اِکاترینا ماکاروا نیز در کم‌تر از یک ساعت به پیروزی رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی زنان هم بازی دومینکا سیبولکووا به آسانی توانست آگنیژکا رادوانسکا را شکست دهد. این تنیس‌باز اسلواک با نتایج ۱-۶ و ۲-۶ توانست بر حریف لهستانی‌اش غلبه کند. رادوانسکا با این که پیش از دیدر نیمه‌نهایی توانسته بود ویکتوریا آزارنکا، مدافع دو دوره قهرمانی اوپن استرالیا را شکست دهد و با این که در رقابت‌های رودررو ۱-۵ از حریف ۲۴ ساله‌اش جلو بود، اما به راحتی جلوی سیبولکووا شکست خورد تا یک تنیس‌باز نسبتاً گمنام به فینال اوپن استرالیا برسد.

BBC NEWS



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان