ابزار رایگان وبلاگ

فیلم « ترانسفورمرها، عصر انقراض» اکران می شود
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

در قسمت جدید از سری فیلمهای اکشن و علمی تخیلی «ترانسفورمرها» که « ترانسفورمرها، عصر انقراض» نام دارد، مارک والبرگ، هنرپیشه آمریکایی نقش آفرینی می کند. وی با رهبر اتوباتها طرح دوستی می ریزد و با کمک دختر نوجوان و دوست پسرش بر نیروهای شیطانی و دیسپتیکونها پیروز می شوند و زمین را از خطر نابودی نهایی نجات می دهند.

این اولین فیلم ازمجموعه فیلمهای ترانسفورمرهاست که هنرپیشه ۴۳ ساله در آن بازی می کند. وی می گوید: «من هیچگاه در قسمت دوم فیلمی بازی نکرده ام و این فیلم هم اولین فیلم از این مجموعه است که در آن بازی می کنم. فکر کردم بد نیست در فیلمی بازی کنم که با فیلم های قبلی متفاوت باشد. می خواستم که با مایکل بی هم، کار کرده باشم.»

«ترانسوفرمرها، عصر انقراض»، چهارمین فیلم از مجموعه این فیلمها به کارگردانی مایکل بی، کارگردان ۴۹ ساله آمریکایی است. بی می گوید که قصد داشته است این فیلم، آغازی دوباره برای این سری فیلمها باشد.

وی می گوید: « با والبرگ در فیلم «رنج و پیروزی» (۲۰۱۳) کار کردم. به من گفت مایل است در یکی از مجموعه فیلم های «ترانسفورمرها» با هم کار کنیم. او بازیگر انحصاری سری فیلم های خاصی نیست و کار کردن با او خوب است. راهی پیدا شد که همه چیز از نو ساخته شود. به این ترتیب، جهانی که این فیلم با آن سر و کار دارد، بسیار گسترده تر شده است.»

مایکل بی طرفدار گروه راک مستقل «اژدهاهای خیال» (Imagine Dragons) است و از آنها خواسته است که در ساخت موسیقی فیلم شرکت کنند. ترانه ای که این گروه آمریکایی برای فیلم ساختند «فریاد آغاز جنگ» نام دارد.

دن رینلود یکی از اعضای گروه می گوید: «تا پیش از این که مایکل بی با ما تماس بگیرد ما اصلا به ساخت موسیقی برای فیلم فکر نمی کردیم و می گفتیم وقتش را نداریم. هر بار که از ما درخواستی می شد، رد می کردیم چون برایمان امکان نداشت. اما وقتی مایکل داستان فیلم را برایم تعریف می کرد بلافاصله نغمه ای به ذهنم رسید که با الهام از داستانی بود که بازگو می کرد و همین طور یاد هانس زیمر و استیو جابلونسکی و کارهایی که ساخته بودند، افتادم. خیلی سریع همه چیز جور شد.»

فیلم سوم از سری فیلم ها «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» (۲۰۱۱) نام داشت و در کل جهان بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت. این فیلم تنها در چین ۱۶۵ میلیون دلار فروش کرد که دومین بازار بزرگ فیلم بعد از آمریکای شمالی است.

«ترانسوفرمرها، عصر انقراض» از اوایل تابستان امسال بتدریج بر روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.

استیون اسپیلبرگ، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی در تهیه قسمتهای سوم و چهارم مجموعه فیلمهای «ترانسفورمرها» با مایکل بی همکاری کرده است.

اولین قسمت سری فیلمهای علمی تخیلی «ترانسفورمرها»، با همین عنوان در سال ۲۰۰۷ ساخته شد. قسمت دوم این سری «ترانسفورمرها، انتقام شکست خوردگان» (۲۰۰۹) با بازی شیا لبوف، بازیگر آمریکایی، برغم فروش زیاد با اقبال منتقدان روبرو نشد.

euronews 2014



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان