ابزار رایگان وبلاگ

راز عینک آفتابی بونو-خانم و آقای کلونی-۱۴۰ میلیون دلار در یک سال
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

راز عینک آفتابی بونو

طرفداران گروه موسیقی U2 چهره بونو، خواننده این گروه را همیشه با عینک آفتابی دیده‌‌اند و به خاطر می‌آورند. این خواننده ۵۴ ساله البته از روی مد یا علاقه، در تمام این سال‌ها عینک به چشم نزده است. بونو به تازگی در مصاحبه‌ای فاش ساخت که از ۲۰ سال پیش مبتلا به اختلال چشمی آب سیاه (گلوکوما) است و به دلیل حساسیت شدید چشمانش مجبور به زدن این عینک ویژه است.

خانم و آقای کلونی

امل علم‌الدین، وکیل ۳۶ ساله که اخیرا به همسری جورج کلونی، هنرپیشه ۵۳ ساله هالیوود درآمد، نام فامیل همسرش را اختیار کرده است. او از این پس رسما امل کلونی خوانده می‌شود. نام پیشین او در وبسایت دفتر حقوقی که وی در آن مشغول به کار است، از امل علم‌الدین به امل کلونی تغییر یافته است.

۱۴۰ میلیون دلار در یک سال

نشریه "فوربس" فهرستی از پردرآمدترین خوانندگان فقید منتشر کرده است.مایکل جکسون، سلطان پاپ، طبق این فهرست پنج سال پس از فوتش، همچنان سالانه درآمدی چندین میلیونی نصیب وارثان خود می‌کند. به نوشته فوربس در ۱۲ ماه گذشته وارثان مایکل جکسون ۱۴۰ میلیون دلار به دست آورده‌اند.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان