ابزار رایگان وبلاگ

اکران فیلم فانتزی حادثه ای «شکارچی: جنگ زمستان»
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

«شکارچی: جنگ زمستان» (The Huntsman: Winter’s War) فیلم اکشن، پرماجرا و فانتزی از سینمای آمریکا است که براساس افسانه های شاه پریان ساخته شده است. اولین فیلم «شکارچی» اقتباس متفاوتی از سفید برفی و هفت کوتوله، داستان آلمانی برادران گریم بود که سال ۲۰۱۲ اکران شد. فیلم تازه از نظر زمانی پیش درآمد داستان سفید برفی است.

کریس همسورث بار دیگر در نقش اریک شکارچی و ناجی سرزمین ظاهر می شود. بازیگران دیگر فیلم شارلیز ترون و امیلی بلانت در نقش دو خواهر و دو شاهزاده ای شیطانی درصدد تصرف کشوری خیالی هستند. اما پس از نابودی یکی از آنها، خواهر دیگر که ملکه یخ ها است آینه جادویی را تصاحب کرده و ناخواسته خواهر رقیب را زنده می کند. اریک، شکارچی دست پرورده ملکه یخ ها، همراه عشق ممنوعه اش با بازی جسیکا جستین، مامور نجات سرزمین می شود.

فیلم فانتزی و اکشن «شکارچی: جنگ زمستان» طی ماه آوریل در تاریخ های مختلف در کشورهای دنیا اکران می شود.

euronews 2016



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان