ابزار رایگان وبلاگ

چطور ثروتمند شویم؟ (همه می دانیم ولی عمل نمی کنیم)
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

پولدار شدن.جندی شاپور البرز

 

 1- اول تصمیم بگیرید که ثروتمند از نظر شما یعنی چه؟به معنای پول برای هرچه که شما می خواهید؟یعنی پول برای هرچیزی که نیاز دارید؟به اندازه کافی، تا هم اکنون در جایی که زندگی می کنید بازنشسته شوید؟ تا آخر عمر و دردوران بازنشستگی و زندگی در کشوری دیگر کافی باشد؟ مطمئن باشید این معانی خیلی فرق می کنند و شما هنوز تصمیمتان را به جد نگرفته اید.

2-حالا که تصمیم گرفتید، شروع به پس انداز نمایید یعنی اولین و مهمترین رکن. کارشناسان سرمایه گذاری مالی می گویند اگر شما قادر به پس انداز 10 الی 15 درصد در آمد ناخالص ماهانه خود باشید برای خود یک تخم طلا برای سالهای آتی گذاشته اید.

3-مقاومت در برابر وسوسه.این بدان معناست یک نام تجاری جدید،ماشین نو ،رستوران گران قیمت،برند معروف ،کالجی گران قیمت و.... شما را از هدفتان دور می کند.تمام اینها بعد ازرسیدن به هدفتان در دسترس است.شاید یک ماشین دسته دو یا یکبار خرید جانانه یک ماه یکبار یا دوماه یکبار گزینه ای بهتر باشد.

 

4- مواظب خودتان باشید.این موضوع هزینه های زندگی در آینده را کاهش می دهد همانطور که می تواند سلامتی، طول سالهایی را که شما توانایی کار و پس انداز دارید را اضافه نماید. به علاوه پول دار بودن بدون سلامتی هیچ لذتی ندارد .باور کنید.

5-به دانشگاه بروید. دانشگاه محل خوبی برای تعامل ،آشنایی،یافتن فرصت و یافتن دیدی جدید در زندگی است.علاوه بر آن یک مطالعه نشان می دهد فارغ التحصیلان دانشگاه قادر به کسب درآمدی درحدود 20.000 $در سال بیشتر نسبت به دیپلم متوسطه و کارشناسان ارشد نیز همین مقدار بیش از کارشناسان می باشند.

6-ازدواج.افراد متاهل به طور کلی سالمتر از افراد مجردمی باشند.آنها طول عمر بیشتری دارند و از زندگی لذت بیشتری میبرند علاوه بر اینکه  مانند بند 4 باعث طول مدت بیشتر کار و پس انداز می گردد.نکته دیگر اینکه افراد متاهل با توجه به شرایط اقتصادی تر تفکر و زندگی خواهند کرد.

7- اما دو نکته : تعادل در زندگی را با نکات بالا ازبین نبرید.هر دو الی 3ماه یک سفر کوتاه باعث فراموشی بعضی سختی ها خواهد شد. پول خود را در راههای سریع پولدار شده هدر ندهید . افرادی که از طریق  زحمت و پس انداز یا سرمایه گذاری منطقی پولدار شده اند هزاران برابر قمار بازان و لاتاری بازان ثروتمند است علاوه بر این که ترک عادت موجب مرض است واین دسته دوم این سرمایه را دیر یا زود از دست می دهند.

 به امید موفقیت

 

 



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان